loader image

Outsourcing – doradztwo internetowe. Marketing szeptany.

Doradztwo e-marketingowe dla firm

 

Na bieżąco śledzimy i analizujemy rynek internetowy oraz prawa i reguły, którymi się rządzi. Znamy jego możliwości biznesowe, marketingowe oraz technologiczne. Ta wiedza i doświadczenie umożliwiają nam kompetentne doradzanie, planowanie i prowadzenie działań z zakresu e-marketingu dla firm, marek i produktów.

Doradztwo w sprzedaży internetowej

 

Współpracując z nami możesz liczyć na wsparcie Twojego zespołu sprzedażowego B2B nie tylko w tematach związanych z samym procesem sprzedaży B2B, ale również pomoc w zakresie kwalifikacji leadów, analizie przegranych szans sprzedaży czy wykonaniu szkoleń sprzedażowych dla handlowców. Wykonamy dla Ciebie test tajemniczego klienta oraz uporządkujemy pracę Twojego teamu.

Outsourcing internetowy dla Twojej firmy

 

Regularne prowadzenie działań e-marketingowych w firmie wymaga specjalistycznej wiedzy, doświadczenia oraz przede wszystkim czasu. Jeśli nie chcesz zostać w tyle za konkurencją, a równocześnie nie dysponujesz rozbudowanym działem marketingu, graficznym czy IT lub nie chcesz poszerzać go o kolejne specjalizacje możesz przekazać w nasze ręce wybrany zakres prac.

 

Działania marketingowe powinny być przede wszystkim korzystne!

 

Konsultacje marketingowe pomagają w podjęciu trafnych decyzji biznesowych związanych z reklamą internetową. W ramach doradztwa marketingowego m.in. odpowiadamy na pytania nurtujące przedsiębiorców, przedstawiamy narzędzia, których warto użyć do promowaniu firmy, a także omawiamy możliwe rozwiązania zidentyfikowanego problemu.

Świadczone przez nas doradztwo marketingowe to:

  • weryfikacja strategii marketingowej,
  • pomoc w rozwiązywaniu problemów strategicznych,
  • doradztwo przy opracowywaniu nowej strategii marketingowej,
  • porady, jak skutecznie poprawić obecną strategię marketingową,
  • analiza narzędzi komunikacji i doradztwo w zakresie niewykorzystywanych kanałów,
  • wskazywanie nowych możliwości i kierunków rozwoju firmy,
  • ostrzeganie przed ewentualnymi błędami,
  • doradztwo w zakresie optymalizacji lejka sprzedażowego,
  • działania podnoszące efektywność zespołu,
  • marketing szeptany,
  • Zaawansowane a zarazem przemyślane kampanie reklamowe,
  • wskazywanie nowych działań marketingowych i budowanie procesów.

W jaki sposób udzielamy doradztwa marketingowego? Analizując status quo Twojej firmy. Obserwujemy, badamy i wyciągamy wnioski z Twoich działań. Korzystając z wiedzy i doświadczenia, podpowiadamy, co warto zmienić, by poprawić sytuację.

Może wystarczy zmienić tylko strategię marketingową? A może warto podjąć inne działania marketingowe? Po pełnej analizie działań marketingowych wskażemy Ci możliwości, których w natłoku zadań mogłeś nie dostrzec.